ISBW

Bij het onderdeel verandermanagement was de lesinhoud erg versnipperd. Een boek met veel theorie met weinig verdieping en daarnaast een reader met tegengestelde theorieƫn.
Lesschema bij verandermanagement was niet prettig, lessen waren te kort achter elkaar waardoor er onvoldoende ruimte was voor voorbereiding en het werken aan de module opdracht. Hierdoor lopen de lessen niet goed samen met waar je staat in het leerproces.

Het onderdeel projectmanagement online gevolgd. Zeer ontevreden over de docent, weinig verdieping en veel te veel aandacht voor de moduleopdracht. Daarnaast tips gegeven voor de moduleopdracht die later door de beoordelaar zijn afgeschoten. De toelichting op de beoordeling door de beoordelaar vond ik ook ondermaats. Zeer weinig toelichting, waardoor ik hier niets van heb geleerd. Door middel van vragen geprobeerd meer toelichting te krijgen, maar hier geen antwoord op gehad. Ik krijg hierdoor het idee dat het vooral een massa-opleider is in plaats van dat het leren voorop staat.

Reactie ISBW:

Hartelijk bedankt voor je uitgebreide review. Wat jammer om te zien dat de opleiding niet algeheel aan je verwachtingen heeft voldaan. We nemen dit intern met ons mee!
ISBW

Score voor ISBW: 3.5/5