ISBW

- De virtual classroom is een prima tool om online les te geven. Het zou handig zijn als er enige toelichting is over hoe de verschillende knoppen en functies werken. Soms duurde het erg lang voor een leerling iets gevonden had. Ook zou het prettig zijn als er afspraken worden gemaakt over wat te doen als bij iemand het geluid/microfoon niet werkt. Het zou zeer fijn zijn als de rest van de leerlingen niet eerst 30 minuten moet wachten voor de les begint, omdat er een leerling is die de boel niet voor elkaar heeft.
- Met beide docenten heb ik helaas een negatieve ervaring. De eerste docent gaf feedback ter verbetering, wat zeer fijn was. Alleen werd de feedback niet op een professionele wijze gecommuniceerd wat ik als onprettig heb ervaren. De andere docent reageerde na de laatste lesdag niet meer. Pas na meerdere malen contact met de opleiding te hebben gezocht kreeg ik een response. Ook was de feedback/verkregen antwoorden op mijn vragen beperkt, waardoor ik ook niet goed wist of ik dingen nu goed had gedaan of niet. Een docent zou sturing en antwoord op vragen moeten geven en gedurende de gehele periode van de module bereikbaar zijn, daarvoor ben je docent.
- De docent van de strategie module bracht eigen ervaringen in. Hierdoor was het een zeer leerzame module.
- De module procesmanagement & lean (en bijbehorende materialen zoals het boek) is erg gericht op productie bedrijven, en minder op dienstverlening. Erg jammer en ook lastig, omdat dit betekende dat je zelf op zoek moest naar de nodige informatie.
- De inschatting van de nodige uren voor studievoorbereiding en uitwerking van opdrachten vooraf komt niet overeen met de praktijk. In de praktijk heb je meer uren nodig.
- De opleiding zelf heb ik als leerzaam ervaren. Er zaten zeker ook elementen in van eerdere studies, maar het was leerzaam om de theorie toe te passen op de praktijk en in groepsverband over (sub)onderwerpen te praten.

Reactie ISBW:

Jammer om te lezen, dat je niet tevreden bent over onze docent. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Verder is het fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Bedankt voor je review!
Met vriendelijke groeten,
ISBW