Presentatie van uw woning
Flexibiliteit
Vakinhoudelijke kennis
Reactietijd email

Vincent Kleine

Meerdere makelaars op bezoek gehad maar gekozen voor Maaike van iQ Makelaars, omdat het gesprek hier echt van 2 kanten kwam. Goede interesse in ons, onze situatie en onze wensen maar ook erg goede input met haar kennis van de markt, realistische verwachtingen en het procesverloop/wat we konden verwachten. De aankoopbegeleiding is zeer goed verlopen! Maaike hield de markt goed in de gaten of er iets beschikbaar kwam wat aan onze wensen voldeed. Deze deelde ze met ons via een whatsapp groepje waardoor het communiceren vlot ging en we snel konden schakelen om een plekje in de bezichtigingen te kunnen bemachtigen. Bezichtigingen erg fijn verlopen, wist altijd goed de aandachtspunten te benoemen en op te merken en door de ruime ervaring van Maaike wist ze ons ook veel over de verschillende wijken/omgevingen te vertellen waar we hebben bezichtigd. Het advies m.b.t. hoogte van de biedingen waren zeer nauwkeurig. Goede indicaties qua wat ze verwachtte qua het 'winnende' bod, maar ook eerlijk advies wanneer we ons wilden laten meeslepen in de gekte van de huidige woningmarkt. Uiteindelijk hebben we een woning aangekocht waar we zeer blij mij zijn en waarvan we niet hadden verwacht dat die nog binnen onze mogelijkheden lag in de huidige markt, en dat in 3 a 4 maanden tijd! Verkoopbegeleiding ook zeer fijn verlopen. Door de vooruitziende blik van Maaike zijn de foto's mooi op tijd op een mooie zonnige dag gemaakt en was de presentatie van de woning optimaal. Tijdens de oriëntatie voor iQ Makelaars gekozen omdat zij van te voren al aangaf het belangrijk te vinden dat kopers, ook in deze verkopers-markt, netjes goed de tijd krijgen om de woning te bezichtigen en om een bod uit te brengen. Dit is ook zo verlopen. Tijdens de biedingen ook goed advies en begeleiding, op een bepaald moment wilde wij afwijken van Maaike haar advies, zij is toen bij haar advies gebleven maar uiteraard ons de ruimte gegeven om onze eigen keuze te maken. Door het vertrouwen dat we in Maaike hadden gekregen door de ervaring met haar in het aankoop proces en het advies dat daar altijd klopte hebben we uiteindelijk toch haar advies opgevolgd en dit bleek achteraf ook de juiste keuze te zijn geweest. Ook hier zeer tevreden met het behaalde resultaat! Enkele keer contact met collega, Lana, van Maaike gehad, had ook veel kennis en contact verliep ook fijn!

Score voor iQ Makelaars: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welke dienst heb je afgenomen?: verkoop