Prijs/kwaliteitsverhouding
Bereikbaarheid
Deskundig advies

Omar

Mooie producten

Beveelt u dit bedrijf aan

Nee

Slechte kwaliteit en slechte service

Toelichting eindoordeel

Wij hebben onlangs een tv-kast en twee stoelen gekocht bij Interieurwereld. Dit is een nare ervaring gebleken. Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik een telefoontje dat wij nog extra verzendkosten zouden moeten betalen. Echter staat op de site duidelijk vermeld dat de verzending voor bestellingen boven de 100 euro gratis is. Na dit aangekaart te hebben waren er uiteraard geen extra kosten meer nodig. Wel zouden we dan nog bijna een maand moeten wachten voor het geleverd kon worden – ondanks dat het op voorraad was. Uiteindelijk hebben we dus toch maar besloten om vanuit Tilburg de kast en stoelen zelf op te halen (ca. 4 uur reizen). Goed, eenmaal weer thuis blijkt dat de stoelkussens beschadigd zijn. Ook de tv-kast kwam met een dolle en losse inschroefmoer. Na contact hebben we in principe wel redelijk snel nieuwe kussens voor de stoelen ontvangen. Echter kwamen wij bij verdere inspectie ook erachter dat de stoelen flinke lakschade hebben en dat er op enkele plekken roestplekken zaten. Ook daar heb ik direct weer over gemaild – video en foto’s meegestuurd. Hier heb ik echter nooit meer een antwoord op gehad. Vandaar ook dat ik deze review achterlaat. Wij hebben enorm spijt dat wij de zaken hebben gedaan met Interieurwereld.

Reactie Interieurwereld:

We betreuren het zeer dat u een negatieve ervaring heeft gehad en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We nemen uw feedback serieus en zullen intern stappen ondernemen om de genoemde problemen in de toekomst te voorkomen. We willen ook benadrukken dat er bezorgkosten gelden voor sale artikelen, zoals duidelijk vermeld op onze website. Excuses dat dit voor verwarring heeft gezorgd. Goed nieuws is dat we nieuwe frames hebben verzonden om de kwestie met de stoelen op te lossen. We hopen dat dit bijdraagt aan een betere ervaring.
Team Interieurwereld van de Belt

Score voor Interieurwereld: 0.5/5