Nigel

Slechte ervaring gehad, ik wilde 2 aansluitcontacten voor tv en internet aanschaffen alleen kon ik hier de afwerkplaat niet van vinden op de webshop. Vervolgens er van uit gegaan dat deze er bij zouden moeten zitten toen dit niet zo bleek te zijn contact op genomen met de servicedesk en mijn probleem uitgelegd, me rouw ging gelijk voor mij aan de slag en ik zou binnen 4 dagen wat horen . Na enige tijd hoorde ik inderdaad wat. De leverancier herkende zich niet in de klacht en daarom wilde ze graag een foto van het product. Ik was op dat moment niet thuis en het product was precies het zelfde als op de foto op de site dus deze daarom ook terug gestuurd waarna het een wedstrijdje werd voor de verkoop medewerker om mij toch de foto te laten maken. Conclusie de medewerker snapte mijn vraag simpelweg niet en ik had ook geen zin om nog verder tijd en aandacht ee in te moeten steken vaak zie je bij webshops dat als je product A koop en het met product B kan worden afgewerkt dar deze ee bij vermeld staat als vaak samen gekocht dat had mijn aankoop duidelijker gemaakt. Uitendelijk heb ik zelf maar 2 afwerkplaatjes besteld bij een andere winkel anders zat ik nu nog te touwtrekken over hoe en waarom.

Score voor Installatievakwinkel.nl: 2.5/5