J.M.

Met afstand de slechte klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Bij de vele webwinkels waar ik zaken heb besteld worden problemen -als die er al zijn- klantvriendelijk opgelost. Bij installatievakwinkel.nl is de klantenservice een ramp. Voor het eerst geef ik een webshop een dikke onvoldoende.
Ik heb op 11 mei een bestelling gedaan Een hele grote vrachtwagen kwam voor de deur. I.p.v. de 2 x 5 m mantelbuis, die ik had besteld en betaald had de chauffeur 2 x 5 rollen van 50 m mantelbuis, dus 490 m (!) teveel bij zich. De chauffeur is onverrichterzake weer vertrokken. Ik heb direct de klantenservice gebeld. Zou het uitzoeken en later terugbellen. Dat gebeurde dus niet! Na het weekend zelf maar gebeld, het verhaal opnieuw verteld. Na overleg met de achterban bleek dat 2 x 5 m mantelbuis niet besteld kon worden (foutje in de website, kan gebeuren). Hoe nu met de rest van de bestelling die met de 500 m mantelbuis mee terug was gegaan? Toen begon de wekenlange ellende met bellen (met al dan niet nagekomen beloftes om terug te bellen) en mailtjes waarop meestal niet of te laat werd gereageerd. De bestelde artikelen werden in etappes geleverd, meestal met vertraging, een keer incompleet. Op dit moment wacht ik al weken op een artikel, waarvoor in de plaats (per abuis?) een heel ander artikel was geleverd. Ik heb het inmiddels elders besteld en de extra verzendkosten voor lief genomen om van het gezeur af te zijn en eindelijk aan de slag te kunnen. Dat artikel heb ik nu binnen een dag in huis.

Deze webwinkel neemt helaas geen enkele verantwoordelijkheid, maar schuift de zaken door naar haar leveranciers, met wie ze blijkbaar slecht communiceren. De klant is niet echt belangrijk. Dat een klus op deze manier wekenlange vertraging oploopt, zal hen een zorg zijn. Kortom: schandalig!

Score voor Installatievakwinkel.nl: 0.5/5