Informer

Europe-Reclame

Sinds de overgang naar Informer 4 hebben wij met name bij de afsluiting van het jaar 2020 veel fouten en problemen ervaren. Deze fouten ontstonden allemaal in het 4de kwartaal. Problemen waar we tegenaan liepen: Bij het invoeren van #8000 met BTW werd zoals voorheen niet #1500 automatisch geselecteerd maar kwam veel geboekte BTW op #1520 terecht. Hierdoor klopte de gehele BTW aangifte niet en zijn we samen met onze accountant echt uren bezig geweest met alles nalopen, checken en handmatig aanpassen. Nog een probleem kwamen we tegen: Bij het maken van een creditnota werd de BTW niet meer doorberekend, maar er juist afgehaald, terwijl dit voorheen wel gewoon goed ging. Via de chat gaven we al deze problemen aan en vroegen hier hulp voor. Vaak duurde het dan enkele dagen voordat het opgepikt werd. Waarschijnlijk vanwege de drukte of doordat de ontwikkelaars er mee bezig waren. Dingen werden daarna weer goed opgepikt door Ryan. Ik geloof ook niet dat het aan de mensen ligt die je proberen te helpen. Maar door alle ellende van de jaarafsluiting is ons vertrouwen in het programma zelf flink afgenomen. Ik heb het idee dat we nu steeds alles moeten controleren omdat we dit nu hebben meegemaakt. We betalen maandelijks abonnementskosten , maar we zijn de afgelopen maand samen met onze accountant uren bezig geweest met alles uitzoeken en corrigeren. Ons vertrouwen in Informer is hierdoor echt geschaad.

Score voor Informer: 2/5
Zou u Informer aanbevelen? Nee