Informer

Groot Groenvoorziening

Programma werk goed Helaas is de support waardeloos!!
Niet telefonisch bereikbaar, wat geen probleem hoeft te zijn als er gewoon gereageerd word op onze vragen. Helpdesk welke zegt gewoonlijk binnen 30 minuten te reageren doet dit niet. Wacht nu 3 dagen op antwoord dit is niet normaal ook niet even een berichtje terug of iets. En als je dan een berichtje terug krijgt en hier weer op reageert kan je gewoon weer wachten. Hierdoor kunnen wij niet verder met onze administratie wat toch we een erg belangrijk onderdeel is van een bedrijf.

Zeer slechte reclame !!

Reactie Informer:

Beste Maarten,
Het klopt dat de helpdesk van Informer telefonisch niet bereikbaar is. Hier is bewust voor gekozen. Echter, als er echt grote calamiteiten zijn zal Informer te allen tijde de telefoon pakken om contact op te nemen.
De normale response tijd binnen de helpdesk is gemiddeld tussen de 5 a 10 minuten. Door de drukte van januari, met de vele jaarafsluitingen en btw aangiftes, is deze response tijd traditie getrouw helaas veel langer dan dat. Betekend niet dat je geen reactie krijgt, want elke chat wordt netjes beantwoord en zo snel mogelijk afgehandeld.
Inmiddels is uw probleem door onze collega's van de helpdesk vakkundig opgelost.

Score voor Informer: 1/5
Zou u Informer aanbevelen? Nee