Informer

Qualitoro

Ik heb inmiddels een paar slechte ervaringen met informer. Waar ik in het begin positief was begon het een tijdje geleden te schuren met de helpdesk van informer. Ik gebruik bankrekeningen van Revolut en N26 en de mutaties moest ik handmatig eerst omzetten ( met een apart programma). Daarna inlezen in Informer wat geregeld fout ging. Hierdoor lopen het aantal mutaties op en wil informer dat je het pakket aanpast. Als je hierover schrijft dat het aantal mutaties zo oploopt door verkeerde uploads kom je bij Ryan van Informer van een koude kermis thuis.

Toen er dus een automatische bankkoppeling kwam van Ponto was ik blij en ik ging gelijk aan de slag om de koppeling van Revolut en N26 te realiseren. Na aanmaken van de koppeling gelijk testen en jawel het werkt. N26 wasmolen in experimentele fase maar ik zag in informer beide rekeningen ingelezen worden.

Een tijd later blijkt de koppeling niet te werken. Na lang zoeken zie ik in Informer dat de koppeling er in zit maar de melding is dat de cliënt niet herkend wordt. Bij Ponto werkt alles naar behoren. Als ik een aantal keren hulp vraag aan Ryan van Informer word ik wederom met een kluitje in het riet gestuurd.

Verzoeken om het probleem wat bij Informer ligt op te lossen worden afgedaan met het antwoord dat het certificaat niet goed is.
Met andere woorden je zoekt het maar uit.

Dit is een slechte zaak!!!

Reactie Informer:

Goedenavond Rob,
Tot onze grote spijt moeten wij erkennen dat er verschillende antwoorden zijn verstuurd naar de verkeerde reviews. Er liepen meerdere cases waarbij het antwoord dat u kreeg, was bestemd voor een ander. Nogmaals mijn excuses.
Wij zijn bekend met de problemen omtrent Ponto en werken hard aan een oplossing.
Wij vragen om geduld. Onze ontwikkelaars stellen alles in het werk om de koppeling zo snel mogelijk naar behoren te laten verlopen.

Score voor Informer: 0.5/5
Zou u Informer aanbevelen? Nee