Informer

Mediazoo

Als tester van de "nieuwe" update versie 4.0 van Informer Online kan ik zeggen dat het een achteruitgang is tegenover versie 3.0. Functies zijn verdwenen, uitgekleed en moeilijker te gebruiken. Het is een achteruitgang in vergelijking met 3.0.

De software werkt niet naar behoren en terug naar 3.0, die enigszins werkte is ook niet mogelijk. Door het cachen op de achtergrond, wat helemaal niet goed functioneert, is het steeds wachten tot handelingen in de administratie zijn bijgewerkt op alle pagina's voor je verder kunt met verwerken.

Voordat er geroepen wordt ligt aan de browser; meerdere browsers, internet verbindingen en computers getest.

Wat anderen zeggen kan ik bevestigen, weinig kijk naar de de wensen/eisen van de klant, weinig progressie op ontwikkelingsgebied en slecht bereikbaar voor snelle support.

Voor mij een zeer onvoldoende

Reactie Informer:

Beste,
Vervelend om te horen dat je zoveel problemen ervaart met het nieuwe systeem. Dit systeem is nog in beta versie, wat vermeld staat voor het upgraden naar deze versie, dus er kunnen inderdaad nog wat bugs in voorkomen. Deze worden echter met voorrang opgepakt, dus als je problemen ervaart wil ik je vragen om dit te melden via de chat of door een e-mail te sturen naar helpdesk@informer.nl.
Overigens heb ik op jouw mailadres geen actief account kunnen vinden, dus is niet bekend wat de lopende problemen zouden zijn.

Score voor Informer: 1/5
Zou u Informer aanbevelen? Nee