Informer

Koen Sieben

In de regel ben ik tevreden. Een aantal dingen vind ik voor verbetering vatbaar:
- Soms 'past' Informer niet helemaal in mijn Safari-scherm, de onderkant valt dan gedeeltelijk weg.
- Wanneer ik in het onderdeel bankmutaties van een individuele mutatie terug naar het overzicht wil, kom ik weer bovenaan terug, dan moet ik vervolgens weer naar beneden scrollen om bij de betreffende periode uit te komen waar ik gebleven was.
- Ik vind dat Moneybird (daar kom ik vandaan) de opmaak en opties van de factuur beter voor elkaar heeft, gebruikersvriendelijker, meer opties.
- Ik maak gebruik van de Verzamelrobot. Soms werkt het niet. Ik had graag een melding ontvangen dat de gegevens van een opgegeven bedrijf niet werken. Ook snapte ik pas later dat wanneer je de gegevens niet kunt aanpassen, dat het dan goed is, oftewel als je op een bedrijf klikt wat je dan vervolgens kunt wijzigen, dan heb je dus blijkbaar te maken met een niet werkende koppeling. Ik zou graag zien dat Informer aangeeft of de koppeling met een opgegeven bedrijf wel of niet werkt.

Verder tevreden. Ik vind het overzichtelijk en voor een leek behoorlijk intuïtief.

Score voor Informer: 4/5
Zou u Informer aanbevelen? Ja