Informer

Stefan Segers Fotografie

Als trouwe gebruiker van Moneybird was ik niet van plan om te switchen naar een nieuw boekhoudprogramma. Nadat ik van InformerOnline gehoord had ben ik toch eens gaan kijken wat de overeenkomsten waren. Deze bleken best gelijk tot ik zag dat er veel functies waren die Moneybird niet heeft. Vooral het automatisch boeken, automatisch digitale facturen verzamelen van leveranciers en automatisch betalen via Bunq maakte het erg interssant om te switchen. Ook automatisch de BTW apart zetten op een spaarrekening is super handig.
Transacties worden na instellen automatisch gekoppeld aan facturen en als dat niet gebeurd dan vind je binnen no-time de factuur die erbij hoort.
Ook bonnetjes invoeren kun je via Telegram/Facebook messenger invoeren en deze wordt via een scan/herken robot omgezet naar UBL bonnetje.
Als fotograaf ben ik niet goed in boekhouding en Informer is wel wat meer een boekhoudprogramma vergeleken met Moneybird, maar via de chat/support ben ik fantastisch geholpen en was ik binnen een paar dagen over en wil ik niet anders meer.
Kort samengevat, super programma met veel overzicht en een must voor de ondernemer!

Score voor Informer: 5/5
Zou u Informer aanbevelen? Ja