Klanten beoordelen Informer met 9.2/10. Gebaseerd op 105 ervaringen.

Beoordeling

Informer 1 beoordeling
F. Soesbergen
Goed (8/10)
F. Soesbergen

InfomerOnline heeft mij in positieve zin verrast. Weliswaar heeft het pakket lang niet alles in huis om HET ideale pakket voor accountants en/of boekhoudkantoren te zijn, maar de features die het pakket inmiddels heeft werken zeer intuïtief. Voor kleine boekhoudkantoren is het bijna het ideale boekhoudpakket, zeker gezien de prijsstelling en de ongehoord goede, fijne, menselijke support. Het pakket werkt op basis van cijfers en nummers maar mensen die met de helpdesk bellen worden allesbehalve als nummertjes bejegend. Ik ben meer dan zeer te spreken over de mensen die de helpdesk bemannen.

Tot slot wil ik nog het volgende zeggen. De oprichter van Informer en dus ook van InformerOnline mag toch wel trots zijn op het boekhoudpakket, in het bijzonder het online-pakket InformerOnline, dat hij tot op heden heeft ontwikkeld c.q. laten ontwikkelen. Dit impliceert dat hij mensen op de technische afdeling heeft werken die een erg mooi en prettig werkend online-boekhoudpakket aan het ontwikkelen zijn. Bovendien mag hij ook trots zijn op de mensen die hij in dienst heeft genomen om de helpdesk te bemannen. Het zijn, stuk voor stuk, 'mensen-mensen' die iedere keer weer volledig open staan voor de vragen die je stelt. Al met al, een hele dikke, vette pluim van mij!

Score voor Informer: 4/5
Zou u Informer aanbevelen?Ja
Geslacht:man

Infomeronline heeft mij in positieve zin verrast. weliswaar heeft het pakket lang niet alles in huis om het ideale pakket voor accountants en/of boekhoudkantoren te zijn, maar de features die het pakket inmiddels heeft werken zeer intuïtief. voor kleine boekhoudkantoren is het bijna het ideale boekhoudpakket, zeker gezien de prijsstelling en de ongehoord goede, fijne, menselijke support. het pakket werkt op basis van cijfers en nummers maar mensen die met de helpdesk bellen worden allesbehalve als nummertjes bejegend. ik ben meer dan zeer te spreken over de mensen die de helpdesk bemannen..
.
tot slot wil ik nog het volgende zeggen. de oprichter van informer en dus ook van informeronline mag toch wel trots zijn op het boekhoudpakket, in het bijzonder het online-pakket informeronline, dat hij tot op heden heeft ontwikkeld c.q. laten ontwikkelen. dit impliceert dat hij mensen op de technische afdeling heeft werken die een erg mooi en prettig werkend online-boekhoudpakket aan het ontwikkelen zijn. bovendien mag hij ook trots zijn op de mensen die hij in dienst heeft genomen om de helpdesk te bemannen. het zijn, stuk voor stuk, 'mensen-mensen' die iedere keer weer volledig open staan voor de vragen die je stelt. al met al, een hele dikke, vette pluim van mij!.

Bedrijfsinformatie

Een sneller online boekhoudprogramma voor onder ondernemers en accountants. Betrouwbaar en veilig boekhouden voor een eerlijke prijs.
Adres