Informer

Remco

Ik ben nu bijna een jaar bezig met Informer als boekhoudsysteem. Ik ben echt helemaal fan van dit mooie state-of-the-art programma. Wat ik echt geweldig vind is de continue doorontwikkeling van het product. Steeds meer wordt geautomatiseerd en dat helpt mij als ondernemer. Het systeem is grafisch heel aantrekkelijk gemaakt. De bediening is erg intuïtief. Informer is nagenoeg altijd bereikbaar. De uptime zit dus wel goed. De support is ook erg fijn. Via de chat krijg ik meestal snel antwoord op mijn vragen.

De mooiste functie vind ik de email met de factuur. De factuur wordt meegestuurd als bijlage maar is ook via een link te zien in het portaal. De klant kan dat aanklikken en krijgt een persoonlijk overzicht te zien van alle facturen inclusief status betaald of niet.

Het systeem helpt je met boekhouden. Dat doel is helder. Nog makkelijker wordt het als je de basis goed kent van boekhouden. Denk aan de codes van grootboekrekeningen ed. Het is slim van te voren al te weten welke posten je allemaal nodig hebt. Veel staat er standaard al in maar als je specifieke producten hebt, dan moet je die wel aanmaken.

Kortom, een mooi systeem waar je veel uit kan halen en tijd kan besparen. Het vergt wel wat tijd om het systeem goed te leren kennen. Dus neem die tijd dan ook. Dan heb je er veel plezier van.

Score voor Informer: 5/5
Zou u Informer aanbevelen? Ja