Paul Caron

Mijn vrouw had Monique al eerder meegemaakt bij twee andere uitvaarten. Het contact was daarom snel gelegd, in eerst instantie alleen nog over de te bestellen mand (in plaats van een kist) voor onze moeder.
Toen onze moeder in de nacht erna overleed en we weer belden, midden in de nacht, belde Monique snel terug om alles (echt alles) in korte tijd te regelen.
In een week tijd waar veel over nabestaanden heen komt, heeft zij ons op haar eigen, zeer persoonlijke en betrokken, professionele wijze begeleid om een tot in de puntjes voorbereide, schitterende uitvaart voor onze moeder te verzorgen, waarbij met alle persoonlijke wensen rekening kon worden gehouden, maar ook gewezen werd op dingen om beter wel of juist niet te doen.
Het op originele manier betrekken van de kleinkinderen bij de uitvaart, een omgebouwde Tesla als rouwauto en het gedicht dat Monique op basis van de diverse toespraken voordroeg, werd zeer gewaardeerd.
We kunnen Infinity Uitvaartzorg daarom van harte bij iedereen aanbevelen als uw dierbare komt te overlijden.

Familie Caron

Score voor Infinity Uitvaartzorg: 5/5
Zou u deze uitvaartondernemer bij anderen aanbevelen? Ja
Uitvaartzorg: