Yvonne Dirksen

Mijn broer is jong overleden op 57-jarige leeftijd. Hij was 2 jaar lang hulpbehoevend en had thuis zorg nodig. Na thuiskomst uit ziekenhuis 20 aug. was hij terminaal. Daarna, 4 weken vol van ongeloof en heftige emoties. Monique had ik gebeld en gevraagd wat mogelijk was. Op 21 sept. 's nachts is mijn broer heengegaan. Infinity gebeld en er kwamen 2 lieve dames om hem te verzorgen en hem thuis op te baren. Er was ruimte om mee te helpen. Zo mooi om mijn oudste broer dat te zien doen. De volgende dag kwam Monique om een en ander te bespreken. Daarna kwam ze nog een keer om alles goed op een rijtje te zetten. Wij waren heel blij met haar. Ze heeft gezorgd voor een mooie intieme uitvaart. De stoeltjes stonden in hoefijzervorm om de kist heen. Bij binnenkomst kon ieder een brandend kaarsje op de kist zetten. Zijn favoriete muziek klonk. Zo mooi. Het was precies wat wij voor mijn broer in gedachten hadden. Oprecht, ongedwongen, in kleine kring. Er kwamen op de uitvaart wat meer mensen. Daar ging Monique heel flexibel mee om. Dankjewel Monique, voor jouw ondersteuning en goede zorgen!

Score voor Infinity Uitvaartzorg: 5/5
Zou u deze uitvaartondernemer bij anderen aanbevelen? Ja
Uitvaartzorg: