Floor Krassenburg

Organisatie niet eerlijk

Uw ervaring

Mijn toekomstige hulp werd aangeprezen door de organisatie omdat ze bij 3 andere adressen bij mij in de buurt ook schoon zou maken. Nu heb ik haar vandaag uitgebreid gesproken en dat is niet waar. Ik vind dat vreemd. Bovendien vind ik het lastig dat ik geen referenties kan checken. je laat iemand toch vrij in je huis rondlopen.

Reactie Ik zoek Huishoudelijke Hulp:

Hallo Floor,
Wij hebben geprobeerd om contact te krijgen over deze review, dit is helaas niet gelukt. Mocht je alsnog contact willen hierover horen wij het uiteraard graag. Volgens ons systeem heeft deze hulp op dit moment 9 contracten en nog eens 5 geaccepteerde opdrachten waar nog geen startdatum voor is. Indien dit niet klopt dient de hulp dit door te geven als de hulp dit niet doet betekend dat niet dat wij niet eerlijk zijn. De hulp verzuimd dan gewoon te vermelden dat sommige opdrachten gestopt zijn of niet meer doorgaan. Het wel degelijk mogelijk om referenties te checken, deze dien je alleen zelf op te vragen bij de hulp omdat wij de gegevens van andere opdrachtgevers niet mogen delen met jou.
Groetjes Hans

Score voor Ik zoek Huishoudelijke Hulp: 1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee