Syl

Slecht

Uw ervaring

Door de gemeente (WMO)werd de witte werkster aanbevolen. Mijn vader terminaal en mijn moeder op leeftijd, dus op de wachtlijst voor een huishoudelijk werkster.Tijdens(rond) het overlijden van mijn vader contact gezocht met de witte werkster. Ik was moe en heb daardoor niet goed naar de voorwaarden gekeken. 1e werkster werd aangeboden, kreeg een datum door van de witte werkster om kennis te maken, echter de werkster apte mij later dat ze op vakantie was en hebben we een andere datum afgesproken. Helaas er kwam niemand opdagen. Ik mail naar de witte werkster, geen reactie. Ja iedere keer dezelfde mail: hoe de kennismaking was. Was er klaar mee. Echter tot mijn verbazing kreeg ik een maand later een factuur. Wederom gemaild: helaas ik had een jaarabonnement, dus iedere maand betalen voor een service die zij niet nakomen. Echt pas op gemeenten en kwetsbaren.. mijn moeder zit er nu 1 jaar aan vast en heeft geen werkster van hen.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Hallo Syl,
Vervelend om te lezen, ik heb dit even nagekeken in ons systeem. Echter valt mij op dat wij op al jouw mails hebben gereageerd hierover echter heb jij zelf afgezien van een vervangende kandidaat. Dit betekend dus niet automatisch dat er geen dienstverlening meer plaatsvind. je kunt namelijk gedurende de looptijd van het abonnement altijd nog een vervangende hulp aanvragen.
Groeten Hans

Score voor Ik Zoek Een Witte Werkster: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee