Dien

Komen niet opdagen (3 x)

Uw ervaring

Tot drie keer toe is er nadat wij zogenaamd een afspraak hadden niemand komen opdagen. Oplichting!!

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Hallo Dien,
Vervelend om te lezen dat volgens jou de voorgestelde kandidaten niet komen opdagen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.
Verder kunnen wij met dit mailadres helaas geen actief account vinden in ons systeem, dit betekend dat ik niet precies kan controleren wat hier misgaat en waarom jij het noodzakelijk vind om een term als "oplichting" te gebruiken. Wij herkennen ons hier absoluut niet in en willen dan ook graag contact hierover. Helaas heb jij niet op ons contactverzoek gereageerd van 29 november 2023 waardoor wij dit niet hebben kunnen verifiëren.
Groeten Hans

Score voor Ik Zoek Een Witte Werkster: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee