Ontevreden Klant

Oplichters

Uw ervaring

Sturen rekeningen voor een abonnement terwijl ze aantoonbaar alleen maar kandidaatwerksters aanleveren die niet aan ons zoekprofiel voldoen: onze eis is dat ze Nederlands spreken (vinkje in het profiel dus automatisch te checken) maar de kandidaten die werden aangeleverd schreven slecht Engels. Klachten bij de Witte Werkster worden niet serieus genomen en de Witte Werkster blijft rekeningen sturen en met incasso dreigen.

Reactie Ik Zoek Een Witte Werkster:

Hallo Anoniem persoon zonder geldig mailadres,
Helaas kan ik op basis van deze (neppe) gegevens jouw account niet vinden, hierdoor is het onmogelijk om de door ons geleverde diensten te verifiëren en te evalueren. Ik heb dus geen enkele mogelijk om te controleren of wat jij zegt wel echt klopt en gebeurd is. Dat gezegd te hebben wil ik gelijk graag vermelden dat wij nooit een factuur zullen sturen zonder dat er een kandidaat is voorgesteld die voldoet aan de opgegeven eisen en criteria. Dit word niet automatisch gecheckt middels vinkjes, maar gevraagd aan de kandidaat. Deze geven dus zelf aan (in het Nederlands) dat ze Nederlands spreken, als dit niet het geval is zullen wij hen nooit voorstellen voor een opdracht waar een hulp Nederlands dient te spreken. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat klachten niet serieus worden genomen, wij hebben hier namelijk een hele strikte procedure voor die allemaal persoonlijk worden afgehandeld door mij. Ik zie graag jouw reactie tegemoet om samen even te kijken wat er nu precies gebeurt is en hoe wij dit kunnen oplossen, neem je even contact op? ( ik kan jou namelijk niet bereiken zonder jouw gegevens!)
Groeten Hans

Score voor Ik Zoek Een Witte Werkster: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee