ICON

Nico

Heel aangenaam en zeker aan te raden!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Het was mijn eerste volledige studie bij Icon. Had enkel studies in Belgie gedaan. Maar ik vond de gastvrijheid heel opvallend, alsook de professionaliteit van de medewerkers, de keuze van meerdere maaltijden is ook top. Het eten in het algemeen was heel goed. De voorzieningen zijn top.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik was nu al op voorhand zeker van deelname aangezien ik eerder reserve was en niet moest invallen. Maar de onzekerheid of je nu effectief bent of niet kan ms anders opgelost worden? In mijn ervaring bij andere centra is het dat de reserves ook steeds binnenkomen, ook al weten ze dat ze reserve zijn.

Reactie ICON:

Beste Nico, Bedankt voor je mooie review! Het is fijn om te horen dat je deelname bij ICON goed is bevallen. Ik kan me voorstellen dat de onzekerheid over of je wel of niet mag deelnemen vervelend is. We hebben altijd een aantal reserves nodig voor het geval er mensen bij binnenkomst alsnog worden afgekeurd of niet komen opdagen. We proberen de deelnemers hierover zo goed mogelijk te informeren. We verwelkomen je graag nog een keer in het onderzoekscentrum! Groeten, Paula van ICON

Score voor ICON: 5/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Ja