ICON

Duidelijke planning wat mij te wachten stond, lief personeel MRA/Hostes

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Duidelijk bij binnenkomst wat mij te wachten stond, qua planning handelingen. Lief personeel. Het diner werd gezellig verzorgd door kaarsjes en een koude kan water. Een restaurant gevoel.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik verbleef op de derde verdieping.
Geen balkon. Dat is wel een aandachtspunt. Ik mis ook een dartbord en poule tafel. 2 hartig beleg in de ochtend, 3 hartig beleg in de middag vind ik echt als man zijnde te weinig. Dat moet toch eens heroven worden. 3 hartig in de ochtend en 4 in de middag. Gezien je namelijk wel onbeperkt brood, en zoet beleg mag kiezen. 10 hagelslag of jam mag wel mbt hartig beleg staat een maximum op. Terwijl ik zoet beleg in mijn dagelijkse leven niet eet.
Ook mis ik wat meer keuze qua hartig beleg. Bij keuring mag je kiezen uit een kip kerrie of eiersalade bakje. Tijdens verblijf in de kliniek zou dit een fijne uitbreiding zijn.
Wat ook tijdens de prikdag op viel was onder het MRA personeel veel negativiteit mbt hun drukke roosters. Dit werd besproken tijdens handelingen. Niet echt professioneel omdat ik veel ligmomenten had. Ik kon mij daardoor niet zo goed ontspannen.’

Score voor ICON: 3/5
Zou je het anderen aanraden om deel te nemen aan een geneesmiddelenonderzoek bij ICON? Ja