Dennis van der Lijcke

In 2017 hadden wij ons zelf beloofd te verhuizen. Dus we zijn aan de slag gegaan met Hypotheeksteun op advies van een vriend. Deze ervaring liep zo soepel dat wij hypotheek steun erg dankbaar zijn. Wij wonen zelf in Amsterdam en Hypotheek steun zit in Enschede. Van deze afstand hebben wij helemaal niks gemerkt, alles liep soepel betreft de aankoop van ons volgende huis. We hebben bezoek gehad van Hypotheeksteun zodat de Hypotheek duidelijk was voor ons incl bouwdepot en afronding. Ik had nog wat bagage af te ronden en daar is volledig rekening mee gehouden. wij zouden ons huis verkopen en de volgende aankopen in de zelfde week. Helaas ging de verkoop van ons huis niet door. Toen werdt het lastig maar door het snelle schakelen van Hypotheek steun is de aankoop toch door gegaan. Wij zijn super blij en hard bezig met de verbouwing. Hypotheek steun heeft ons geweldig geholpen, als ik nu weer een financering nodig zou hebben komt er maar een naam bij mij omhoog en dat is Hypotheeksteun.

Snel handelen , duidelijk , heel erg bereikbaar , vriendelijk , Kennis van zaken , en Hypotheek steun denk mee en dat allemaal voor een goede prijs.

Score voor Hypotheeksteun: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: