Rina Vrutaal | HMV Support

In april 2021 ben ik begonnen met de opleiding tot hypnotherapeut.
Ik heb al een aantal jaar een eigen praktijk waarbij ik mensen begeleid in het maken van een carrièreswitch.

Een onderdeel van mijn trajecten is: onderzoeken wat iemands beperkende overtuigingen zijn en kijken naar wat maakt dat iemand (nog) niet in beweging is gekomen.
Ik was op zoek naar een tool om dit onderdeel van mijn trajecten nóg sneller en effectiever aan te vliegen en zodoende kwam ik bij Hypnosementor.

Na eerst zélf een hele mooie (en alles veranderende) hypnose bij Ayla te ondergaan, heb ik besloten om zélf ook de opleiding te gaan volgen. Want vanaf dat moment was ik overtuigd: hypnose is een fantastische tool, het is voor iedereen beschikbaar, heel de wereld zou hier vanaf moeten weten!

Het eerste gedeelte van de opleiding was fantastisch (en heeft mijn hypnosekoorts alleen nog maar meer aangewakkerd). Gelukkig heb ik nog een gedeelte te goed!

Ayla en Ina zijn mega bevlogen, warme & enthousiaste trainers. Er is super veel ruimte voor persoonlijke aandacht. De theorie wordt onderbouwd met veel sprekende voorbeelden. We oefenen veel tijdens de opleiding. Voor mij een super fijne manier om hypnose te leren en in de vingers te krijgen.

Score voor HypnoseMentor: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Hypnotherapeut opleiding