In hypnose met Diana

Het is verweg de beste opleiding die ik ooit heb gedaan. Ik heb tijdens de opleiding zo ongelofelijk veel geleerd. Ik heb mezelf weer terug gevonden. Door deze opleiding vallen zoveel puzzelstukjes op zijn plek. Ik heb dingen tijdens de opleiding geleerd waardoor ik mezelf weer beter begrijp en weet hoe ik met bepaalde dingen om moet gaan. En niet geheel onbelangrijk weet ik nu hoe ik mensen echt kan helpen. Ik zou iedereen kunnen aanraden deze opleiding te volgen.

Je leert in een korte tijd zo ontzettend veel. Alles wat je nodig hebt om hypnotherapeut te worden, waarbij je zeker weet dat je hiervoor de beste opleiding hebt gekozen die er bestaat. Er wordt zeer goed les gegeven. De opleiding voelt ook op geen enkele wijze als belasting aan. Er is een hele ontspannen fijne sfeer, waar je in een korte tijd heel veel mag leren. De leerkrachten kunnen ook erg goed luisteren en observeren en spelen hier ook direct op in om de studie waar mogelijk nog beter te maken. Terwijl het eigenlijk al de beste opleiding is.

Score voor HypnoseMentor: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Hypnose-/hypnotherapie opleiding