Hypnotherapist Bonaire

Begin 2018 heb ik gekozen voor de OMNI hypnotherapieopleiding en hem met goed gevolg afgelegd. Deze opleiding staat kwalitatief hoog aangeschreven en wordt door meer dan 1000 studenten per jaar wereldwijd gevolgd. Dat was voor mij een doorslaggevende factor om deze opleiding te kiezen. Achteraf ben ik heel blij met mijn keuze. Ik heb een zeer volledige opleiding gekregen en genoeg tools om mijn praktijk te starten. Tijdens de opleiding en ook nadat ik onlangs een Masterclass heb gevolgd voor verdieping op een onderwerp, kwam ik in contact met mensen die elders zijn opgeleid. Dan kan toch blijken hoe volledig en uitgebreid de OMNI opleiding is geweest. Dit is natuurlijk mede te danken aan de docent Ina Oostrom die uitmuntend is opgeleid, over zeer veel kennis beschikt en deze kennis ook nog eens goed weet over te dragen. Daarnaast zet ze zich met hart en ziel in voor de Hypnocommunitie, waar je je geheel vrijblijvend bij aan kunt aansluiten. Mede door haar inzet hebben wij een zeer goede naam, blijft de opleiding up-to date en zijn we steeds op de hoogte van nieuws in Nederland, maar ook wereldwijd, op ons vakgebied. Ik ben dan ook meer dan tevreden en heet je graag welkom als nieuwe collega.

Tjaakolina ten Have
Hypnotherapist Bonaire, CN

Wereldwijd erkend
Kwalitatief hoog aangeschreven
Volledig en gedegen opleiding
Geweldige en kundige docent
Een communitie waar je je bij aan kunt sluiten

Score voor HypnoseMentor: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja