Trudie Schregardus

Ik heb de instapworkshop gevolgd, n.a.v. het TV programma 2DOC over hypnose in ziekenhuizen. De informatie die ik al las op de website van OMNI en het boek van Ina Oostrom spraken mij bijzonder aan in mijn zoektocht over internet naar hypnose-opleidingen en therapie. De informatie die we op deze dag kregen voldeed geheel aan mijn inmiddels hoge verwachtingen. Er is heel veel duidelijk geworden over werking van ons brein, wat is pijn, hoe werkt hypose en hypnosetherapie etc. Ook de oefeningen waarmee wij aan de gang gingen ondersteunden de informatie.

De gedegen kennis van Ina Oostrom en de wetenschappelijke onderbouwing; heldere uitleg en informatie die zij ook putte uit haar jarenlange ervaring als hypnotherapeut. Zij nam de tijd om alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
Zij is gedreven om dit onderwerp op positieve wijze aan de man te brengen omdat het zoveel kan betekenen voor mensen met uiteenlopende klachten. Dat wel 80% van de klachten uiteindelijk voortkomen door stress was een eye opener.

Score voor HypnoseMentor: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
boek en startersworkshop