Peter De Groote

Begin 2017 volgde ik bij Hypnosementor de OMNI-Hypnosis opleiding.
Sindsdien volgde ik meerdere masterclasses en bijscholingen zoals Hypnose voor kinderen, Hypnose bij seksuele disfuncties, Medische hypnose, Hypnoweaving, Carcinos of Hypnose bij kanker.
Telkens weer sta ik versteld van de kwaliteit van de leerstof, de vakkennis van Ina Oostrom, en de kwaliteit van het lesgeven.

Voor wat betreft Nederland en België (ik ben zelf belg) mag (lees moet) de OMNI-Hypnosis opleiding bij Ina Oostrom worden beschouwd als "De Universiteit onder de Hypnose-opleidingen".
Ik heb zelf vooraf ook andere opleidingen gevolgd waar de OMNI opleiding bij Ina met kop en schouder bovenuit steekt.
Ina heeft een extreem grote vakkennis en bagage over Hypnose, is een heel intelligente vrouw en een zeer goede docente.
Met extreme gedrevenheid en heel veel liefde voor het vak deelt zij haar kennis met haar cursisten.
Ina Oostrom hecht ook heel veel belang aan de Ethische waarden welke gepaard gaan met ons beroep.
Zij slaagt erin haar kennis, gedrevenheid, liefde voor het vak, zorg voor de patiënt en haar hoge ethische normen over te dragen op haar cursisten
Dank je wel Ina, dat ik al zo veel van jou heb mogen leren.

Score voor HypnoseMentor: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
OMNI Hypnose opleiding + verscheidene masterclasse...