Advies makelaar

leugens verkondigen

stop met makelaartje spelen

Reactie Huysshop.nl:

Geachte heer / mevrouw Petersen,
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent.
Voor de lezer: uw aankoopmakelaar heeft een bod gedaan op een woning uit onze portefeuille. Er was een mondeling akkoord, maar nadien is er een beter bod binnengekomen, met betere voorwaarden, van een andere partij.
Zoals uw aankoopmakelaar zou moeten weten (ik zie dat hij geen lid is van een brancheorganisatie, dus het ontbreekt hem waarschijnlijk aan enige basiskennis, gezien ook de feitelijk onjuiste reactie) is een overeenkomst pas rechtsgeldig als er een schriftelijke koopovereenkomst is getekend.
Mijn cliënt heeft een beroep gedaan op het schriftelijkheidsvereiste, na afweging van de opties die er zijn in het geval er een nieuw bod komt van een andere partij.
Wij hebben derhalve de belangen van de verkoper gediend. En die is er zeer tevreden over.
Wij begrijpen heel goed dat u teleurgesteld bent. Het was misschien beter geweest een echte, professionele aankoopmakelaar in de arm te nemen. Uw adviseur zou ik geen makelaar noemen, want dan had hij u zeker op een correcte wijze u kunnen uitleggen hoe het werkt.
Uiteraard kunt u contact met mij opnemen.
Team Huysshop / Philip Koene

Score voor Huysshop.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Fundabundel: geen