Advies makelaar
Kennis
Website
Presentatie

C.J. Zantvoort

Duidelijke website. Helder in aan te kopen pakketten. Het 'all-in'pakket is niet geheel 'all-in'. Snelle en accurate dienstverlening. De aankoop makelaar komt telefonisch wat gestrest over. Kan in het moment zitten ?

ZIEN24 heeft een héél goede fotografe. Heel tevreden met het professionele overleg en de kwaliteit! De hoogte foto mag wat hoger en in die zin meer onderscheid maken met de lagere foto's.

Spijkers op laag water zoeken: Iets vlottere response bij mail wisseling over woning oppervlakte/indeling. Dat gaat blijkbaar over meer schijven. Het betalen van Media+pakket liep niet transparant.

Reactie Huysshop.nl:

Geachte heer Zantvoort,
Dank voor uw mooie review van Huysshop. De foto's zijn inderdaad erg mooi geworden. Wij werken met professionele fotografen, immers goede foto's vertellen het verhaal over uw huis.
Wat betreft uw opmerking over het telefonisch overleg met de makelaar: ik vermoed inderdaad dat het het moment was... normaliter overleggen wij in alle rust met opdrachtgevers.
U had speciale wensen. In uw geval hebben wij het mediapakket aan uw wensen aangepast, dat is bij Huysshop geen enkel probleem. Succes met de verkoop!
Nogmaals dank voor het vertrouwen in Huysshop.
Philip Koene
makelaar

Score voor Huysshop.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Fundabundel: Premium plus Media+