Hups

Rik van Hooff

Hlprs is nooit rechtstreeks telefonisch te bereiken. Je mag een boodschap inspreken en dan wordt je terug gebeld. Duidelijk minpunt !
Te maken gehad met 3 hulpen. De 1 e was brutaal en onbetrouwbaar. Kreeg na 1 keer schoonmaken een 2 sterren beoordeling. De 2 e hulp was laks, niet gemotiveerd om schoon te maken, geen eigen initiatief en liep de kantjes er vanaf. Die kreeg een matige 3 sterren. De 3 e en laatste hulp regeageerde niet meer nadat ze zich had aangeboden. Ze annuleerde de 1 e afspraak de avond daarvoor. Hlprs is wat mij betreft geen aanrader.

Reactie Hups:

Hallo Rik,
Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de helpers! Ik zou je aanraden zeker een beoordeling achter te laten voor deze helpers via het portaal, andere klanten kunnen dan je ervaring lezen met deze helpers.
Betreft de telefonische bereikbaarheid; wij zijn tussen 9.00 en 12.00 uur aanwezig en dus telefonisch te bereiken. Het kan zijn dat we dan in gesprek zijn, dan kun je een voicemail achterlaten en word je zo snel mogelijk teruggebeld.
Team Hlprs

Score voor Hups: 2/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: