Hups

G Breedveld

Reacties blijven uit! Ben al weken bezig om iemand te boeken. Personen die ik aanvink staan in het aanbod? Heb alle mogelijkheden open gelaten zoals dag of begintijd en geen enkele reactie ! Vraag me af waarvoor personen in aanbod blijven staan als ze niet reageren heb minstens vijf personen gekozen en helemaal geen reactie!
Krijg vandaag een antwoord van de klantenservice waar ik niet zo veel mee kan het zou door de vakantieperiode kunnen komen.
Blijft voor mij raar dat er geen enkele reactie komt terwijl de personen als beschikbaar staan vermeld! Ik vraag me af of het aanbod wel serieus en of relevant is.
Kreeg ook de vraag of ik de review wilde herzien dat ga ik niet doen blijf dit een zwak punt vinden in de bedrijfsvoering .
Het kan niet zo zijn dat personen niet reageren als bedrijf zou ik dan willen weten hoe dat komt en indien nodig verwijderen uit het aanbod!

Reactie Hups:

Onze excuses dat het zo is gelopen, jammer dat er geen helper op je boeking heeft gereageerd. Mogelijk komt het door de vakantieperiode. Daarnaast kan het zijn dat de beschikbaarheid van een aantal helpers niet up-to-date is. Natuurlijk vragen wij de helpers om altijd goed hun beschikbaarheid bij te houden en zich uit te schrijven zodra ze niet meer aan de slag willen via Hlprs. Helaas kunnen wij geen match garanderen. Hopelijk hebben we e.e.a. verduidelijkt met de mail die we je hebben gestuurd.

Score voor Hups: 1.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: