De eerste ontmoeting verliep prima. Fijn contact en goede uitleg. Er werd rustig en gecontroleerd gewerkt. Bij het tweede bezoek ging dit helaas anders. Vaste behandelaar was ziek en de persoon die het overnam kende ik niet. Op zich geen probleem, maar even melden was fijn geweest. Deze dame ging ook heel anders te werk. Allereerst liep alles uit waardoor ik veel later naar binnen ging. Eenmaal in de kamer ging alles zeer gehaast. Ze vergat stappen en ik stond binnen 6 minuten weer buiten. Het voelde totaal niet fijn. De dag erna zag ik ook nog dat ze haartjes in alle haast vergeten was weg te scheren. Al met al geen fijn 2e bezoek.

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Laseren

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

- aandachtig en rustig werken;
- timemanagement;
- doorgeven als de vaste behandelaar verhinderd is.

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Bedankt voor de feedback. We vinden het fijn dat je je mening met ons wilt delen. Intern zal dit met de desbetreffende behandelaar besproken worden. Het vervolg consult is hierna gelukkig weer naar wens verlopen.

Score voor Huid & Laser kliniek Delft: 3.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? | Would you recommend this business? Ja