Terry moeasoi

Over het algemeen heel erg goed, tessa is fantastisch. Maar de laatste afspraak viel erg tegen. Waar ik normaal gesproken 80/90 euro betaal, werd er 150 euro in rekening gebracht. Ook had ik het gevoel dat er extra werd gelaserd, waar niet nodig was. Alleen maar om het gebied groter te maken en een hoger bedrag in rekening te brengen. Dat is erg jammer, maar ik voelde me echt bestolen. En dat is een reden voor mij om niet meer naar huid en laser te gaan.

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Fractional laser

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Probeer je vaste klanten niet te naaien en misschien een spaaractie (als je zoveel behandelingen of geld uitgeeft dat je een gratis behandeling krijgt)

Reactie Huid & Laser kliniek Delft:

Beste Terry, Bedankt voor je uitgebreide een eerlijke antwoord. Via de mail hebben we ondertussen samen hierover contact gehad. We vinden het vervelend dat hierover een misverstand is ontstaan. We zijn hierover gezamenlijk tot oplossing gekomen. Bedankt voor de tip en we gaan kijken wat we hiermee kunnen doen. Vriendelijke groet, Tessa namens Huid & laser kliniek Delft

Score voor Huid & Laser kliniek Delft: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? | Would you recommend this business? Ja