Roland

Waardeloos, we bestelden een poort, maakten het geld over en kregen vervolgens een mail dat de poort niet leverbaar was. Er werd een voorstel gedaan voor een andere. Dit wezen we direct af en vroegen het geld terug. Hierop hoorden we niets meer. Na enkele herinneringsmails van onze kant kwam er nog steeds niets. Na een dag of vijf ben ik gaan bellen. Er werd gezegd dat er verschillende mails naar ons waren gestuurd, wellicht in de spambox? Men had nl onze bankgegevens nodig om het geld terug te storten. 1) er zat niets in de spambox, 2) waarom niet gewoon gereplyed op onze mails? 3) en men had toch onze bankgegevens, we hadden het geld immers overgemaakt... Er werden aan de telefoon ook niet even excuses gemaakt, erg onprofessioneel.

zie boven, waardeloos dit

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer B.
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. U heeft een deur besteld met een maat die op onze site als "niet op voorraad" stond. Bij bestelling van deze deur bij onze leverancier bleek dat uw specifieke maat niet leverbaar was. We hebben u een drietal alternatieven aangeboden waar u niet meer akkoord kon gaan.
Ik kan in de mail correspondentie zien dat u niet op onze mails reageerde en uit uw schrijven blijkt dat wij niet op uw mail reageerden. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.! In totaal heeft u 5 dagen na uw bestelling uw geld retour gehad en dit had uiteraard sneller gekund.
Het is spijtig dat wij u niet goed van dienst konden zijn en desondanks hopen wij u toch nog eens bij ons te mogen verwelkomen.
Houtvandaag / De Tuinhoutconcurrent.

Score voor Hout Vandaag: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
poort