Frenk

Ja prima , geen klachten, alleen het vervoer levering hadden nodige voeten in aarde mbt de vrachtwagen die in op plaats van bestemming kon komen , althans het vervelend was om met de kooi wagen de overbrugging te maken ca 200 m wat mij bevreemde en daar 45 min tot een uur in beslag nam , en wat geld kost jammer

Advies , deskundig , technisch , simpel en logisch ??

Reactie Houthandelonline:

Beste meneer Nijenhuis, bedankt voor het delen van uw ervaring. Erg jammer om te horen dat de levering langer duurde dan u van ons had verwacht, dit is natuurlijk niet wat wij willen! Er is aan de hand van de track & trace code gekeken of er in uw geval een specifieke reden was voor de vertraging, maar dit was niet het geval. Tijdens het plannen van de levering wordt altijd rekening gehouden met de bereikbaarheid van de bestemming. Wij vermoeden dat uw adres niet of niet makkelijk te bereiken was met zowel de vrachtwagen als kooiaap, wellicht door werkzaamheden or wegversperring en dat het daarom langer duurde dan gewenst. Wij snappen volledig dat dit erg vervelend is, onze welgemeende excuses hiervoor. Ondanks de vertraagde levering hopen wij dat de materialen veilig en wel aangekomen zijn en wensen u veel succes met de klus! Met vriendelijke groet, Team Houthandelonline

Score voor Houthandelonline: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Bestelling