Petro

Het was de eerste keer dat ik een aankoop heb gedaan bij dit bedrijf,wat een beetje tegenviel was het moment van bezorging,in eerste instantie zou men rond de middag komen,toen werd het halverwege de middag en uiteindelijk was het tegen 18.00 uur.nou kan de shauffeur daar niks aan doen,misschien wat minder los adressen?

het sterke punt is de zeer uitgebreide site.

Reactie Houthandelonline:

Beste meneer Maas, dankuwel voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te horen dat de bezorgtijd meerdere keren is verplaatst, dit is uiteraard niet de bedoeling! Er is aan de hand van de track & trace code gekeken of de vertraging in uw geval een specifieke reden had, maar dit was niet het geval. Onze planning wordt gemaakt op basis van de ligging van de adressen en de hoeveelheid adressen, hierin wordt rekening gehouden met de tijd en aantal kilometers dat de chauffeur kwijt is om op het volgende adres te komen. Hoogstwaarschijnlijk is de vertraging simpelweg opgelopen door moeilijkheden in het verkeer. Wij snappen natuurlijk dat dit heel vervelend is, onze oprechte excuses hiervoor! Ondanks het ongemak van de vertraagde levering hopen wij dat de goederen in goede orde zijn ontvangen en wensen u veel succes met uw klus. Met vriendelijke groet, Team Houthandelonline.

Score voor Houthandelonline: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: hout voor een overkapping.