Roel de bakker

Begin was goed maar na afspraak 8 a9 weken levertijd tara zij geen probleem binne 8 weken heeft u uw hottub nouw 12 weken verder nog niks en word gezecht dat het nu nog 2 weken duurd bellen je niet uitijdelijk zelf paar keer gebeld dan mailen ze naar de leveransier waar hij blijft word er gezecht bel u over 1 uur trug kon ik naar 2 uur weer zelf bellen en de keer daar voor ook al na 3.5 uur zeggen beloven vertellen veel gebeurt helemaal niks toen qij de hottub kochten waren er 4 in voorraad nu ineens smoes hout te kort en kustof jaja word gewoon aan het lijntje gehouden baba niks kopen bij deze mensen alleen maar elende

Snel verkocht netjes verlopen goede uitleg aan het begin maar daarna allende

Als je iets niet kan leveren of als er twijfel is zeg het kan je ergens anders heen eve goede vriende als je de beschijving stuurd maandag moeten we zelf naar vragen na een week 2 weken bel je zelf omdat ze je niks laten weten na 9 weken word er gezecht duurd nog 3 weken bel je zelf weer naar 3 weken je hoort niks ook geen mail bel je zelf nog een keer duurd het nog 2 weken en er waren er 4 in vooraad dus vertraging was geen sprake van dus wel ik heb nu vakantie en geen hottub was ik maar naar een ander bedrijf gegaan vraag je naar een oplossing een andere of iets ga nie komt er op neer kan nergens anders heen duurd weer 8 weken dus wacht maar bagger bedrijf baba

Score voor Hottub & Spa: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hottub hout gestookt