Top horren!
Uw ervaring met Horren.com:
Het is mooi en goed van kwaliteit. Ik heb de rolhor-50 in het raam, antraciet met grijs gaas. Eenvoudig te monteren en er komt geen mug meer naar binnen deze zomer. Het voelt robuust aan, ziet er netjes uit. De buren hebben meteen gevraagd waar ik ze gekocht heb.