Levering hordeur
Uw ervaring met Horren.com:
zoek maar een ander transportfirma heb op02/05/16 een hordeur besteld en is nog altijd niet bij mij
dan vraagt ge al om savonds te leveren goede service ik zal er aan denken de voldende keer
Reactie Horren.com:
Geachte heer Goossens,
Wat vervelend dat de aflevering de eerste keer niet goed is gegaan. De tweede keer dat de vervoerder het probeerde was u helaas niet thuis. Ik zie dat het pakket inmiddels gelukkig wel succesvol is afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u plezier zult hebben van de hordeur.
Met vriendelijke groet,
Irma de Graag
Horren.com Klantenservice