Cor Hattink

Ere wie ere toekomt. Dit is namelijk in mijn geval de juiste omschrijving. Ik heb een braadpan 24 cm besteld en betaald. Nu krijg ik vandaag een telefoontje van Annelies, dat de pan voorlopig niet leverbaar is. Jammer, maar niets aan te doen. Op mijn vraag of de pan van 26 cm wel leverbaar is, krijg ik van Annelies door, dat ze dit wilde informeren en ik terug gebeld zou worden. Nu hoor je de laatste tijd zoveel slechte situaties met bestellingen via internet, dat ik een beetje in twijfel zat. Echter binnen 5 minuten werd ik terug gebeld door Annelies met de mededeling dat de pan van 26 cm wel in voorraad is. In mijn geval prima en heb gevraagd hoe we dit verder gaan regelen. Annelies vertelde mij dat de pan van 26 cm wordt gestuurd en dat er geen verdere kosten aan zijn verbonden!!! Dit noem ik nog eens een bedrijf die met de consument meedenkt en waar ik zeker een goed gevoel aan heb overgehouden. Complimenten voor de vakkundige afwerking van mijn bestelling. En Annelies bedankt voor de moeite die je hebt gedaan.
Gr.
Cor Hattink

Score voor Horecaworld: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Braadpan