In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

B van der Loo.

Slecht. Hoogwerker van 8.00 uur tot 17.00 uur gereserveerd en betaald , word deze pas om 12.30 uur geleverd. Na 10 telefoontjes en vele beloftes verder , word er niks gecompenseerd . Hele slechte ervaring met dit bedrijf.

Reactie Hoogwerkt:

Geachte heer Van der Loo, beste Bob,
Bij uw order is helaas gebleken, dat wij niet overal invloed op hebben. Het gaat wel eens mis met de levering, met de machine, met personeel, maar we proberen het altijd goed op te lossen.
Gelukkig heeft u uw klus - ondanks de verlate levering - die mooie lentedag in juni nog afgekregen.
Het voelt gek genoeg onvermijdelijk om 3 maanden later uw reactie te zien.
In algemene zin proberen we dit soort situaties te voorkomen en ik ben dan ook blij met mijn team. Ondanks uw toon en dreiging met een negatieve recensie, is mijn team blijven zoeken naar een bevredigende oplossing. Helaas is dat niet gelukt.
Wij zullen vandaag u als klant blokkeren.
Arnold Grootveld
Directeur
P.s.
Iedereen die deze recensie leest, krijgt de compensatie - die we Loodgietersbedrijf Bob van der Loo geboden hebben - als korting op hun eerste hoogwerker huurorder! Vermeld bij uw reservering deze recensie en we brengen het bedrag in mindering op uw order.

Score voor Hoogwerkt: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Hoogwerker.