Social Travel Partners Holding B.V.

Prima ervaringen, maar de back office functioneert niet optimaal. Reeds eerder zaken gedaan, nu willen wij weer een product afnemen en er wordt aangeraden om dat via 'zakelijk' af te handelen. Echter, na een email gestuurd te hebben, neem er helemaal niemand contact met je op. Ook niet nadat je drie keer hebt gebeld. Dus, toch maar een 'particuliere' aanvraag ingediend en betaald zodat de levering de dag erna kan plaatsvinden. Dat lukt allemaal wel. Erg jammer dat een back office niet functioneert en het (zakelijke) contact aldus erg veel te wensen overlaat.. Ik raad Homie hoe dan ook wel aan.

Reactie Homie Pay-Per-Use:

Bij deze wil ik excuses maken voor het feit dat wij niet direct op jouw verzoek zijn ingegaan.
De betreffende persoon die dit moest oppakken was helaas ziek en kon daarom pas een dag later reageren. Helaas is hier geen tegenreactie op gekomen vanuit jouw kant.
Ik vind het spijtig om te horen dat het zo is gelopen en zou willen vragen aan je of je liever alsnog hebt dat wij dit zakelijk oppakken om aan je wensen te voldoen.
Uiteraard helpen wij je daar graag bij.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Score voor Homie B.V.: 2/5
Zou je Homie aanbevelen? Ja