J. Nellen

Nog nooit zo een slechte ervaring meegemaakt. Ik heb 2 rails op maat besteld. Levering is gepland op een woensdag. De gehele dag thuis, behalve tussen 10 en 12 voor een (werk)afspraak. Op woensdagochtend (1,5 uur voor ontvangst) krijg ik een email; pakket wordt bezorgd tussen 10 en 12. Kan gebeuren; ik neem contact op en geef aan dat ik niet thuis ben op dat moment. Tegelijkertijd een afspraak gepland om te bezorgen op vrijdagochtend, tegen betaling. Vrijdag agenda leeg gemaakt, zodat ik thuis kan werken. Vrijdagmiddag is het pakket nog niet bezorgd. Ik neem contact op; pakket blijkt in de verkeerde vrachtwagen geplaatst. Vraag of het later die middag wordt bezorgd, aangezien ik op het pakket reken en er van alles is gepland om zaterdag daarmee aan de slag te gaan. Tot ca. half 5 in de middag blijft het onduidelijk. Uiteindelijk blijkt het pakket niet bezorgd te worden op vrijdag. Nieuwe afspraak ingepland; dinsdagochtend. Dinsdagochtend is het pakket (wederom) niet bezorgd. Ik moet weer contact opnemen; waar blijft het pakket? Na contact met de chauffeur is het pakket geleverd; rond 4 uur in de middag.

Dan de rails zelf; eindtop en eindkap ontbreken aan een kant bij één van de rails. Beide rails zijn beschadigd (waarschijnlijk tijdens transport). Ik neem contact op via het contactformulier. Daarna wordt ik teruggebeld en krijg ik te horen dat de eindtop en eindkap via post worden verzonden. Per mail lees ik: "Natuurlijk stuur ik kosteloos de eindstop en einddeksel na". Ik ontvang wel een factuur via de email. Sterker; ik heb eerder gevraagd wat Home Design Shops wil doen aan de situatie, aangezien de rails (veel) te laat zijn geleverd. Antwoord is niets...

Kortom; ik heb veel te lang moeten wachten op de rails, waardoor ik gemaakte afspraken om de rails op te hangen moest annuleren. Bij bezorging blijken de rails incompleet en beschadigd te zijn geleverd.

Aanpassing op bovenstaande: de factuur die ik ontving voor een eindstop en einddeksel bleek € 0,00 te bedragen.

Informeer de klant tijdig en correct. Kom afspraken na.

Score voor Home Design Shops: 1/5
Gordijnrails