Jory Elfering

Na bestelling heb ik bericht gekregen dat deurmat op zaterdag bezorgd zou worden. Daarna kwam een telefoontje dat het maandag werd vanwege de afmetingen en dat een andere transporteur werd ingeschakeld, namelijk Wesseling transport. Er zou voor 10u op maandag een mailtje komen met het bezorgtijdstip. Deze heb ik pas om 13u gekregen, net na de eerste bezorgpoging. Mijn vrouw was helaas niet thuis, en ik kreeg vrijwel direct een belletje van jullie om het daags erna (dinsdag) te laten bezorgen. Perfect geregeld dacht ik, maar dinsdag, woensdag en donderdag geen bezorger gezien. Toen heb ik zelf maar gebeld met jullie, het zou vrijdag opnieuw bezorgd worden. Maar ook vrijdag kwam er geen mat. Toen kreeg ik zelfs te horen dat het pakket zoek was en dat ik maandag een nieuwe levering kon verwachten. Op maandag kreeg ik dan weer te horen dat er iets mis was gegaan bij de transporteur. Want het beloofde mailtje voor 10u is nooit gekomen. Op mijn verzoek zou op woensdag nog een poging worden gedaan. Gelukkig trokken jullie toen zelf aan de bel, want er was wederom iets mis gegaan bij Wesseling. Nu zou voor 12u een koerier komen. Deze heeft uiteindelijk wel bezorgd. Echter de track en trace informatie was slecht waardoor ik weer de indruk had dat de afspraken niet nagekomen waren. Een belletje naar het thuisfront bracht gelukkig goed nieuws.

Een lang verhaal, maar ik vind het belangrijk om mijn ervaringen te delen. Het is ook niet bedoeld als klacht, want de afhandeling door jullie lijkt verder goed te zijn geweest. Ik zou echter wel aanraden om betere afspraken te maken met Wesseling transport, want zij lijken meerdere keren te hebben verzaakt.

Goede filter mogelijkheden wat betreft de categorie deurmatten

Betere afspraken met firma voor groot transport.

Score voor Home Design Shops: 4/5
Deurmat ambiance entrance