Steven D

Het algemene ervaring van Home Design Shops is heel goed, je wordt goed op de hoogte gehouden. Alleen op de website staat dat de artikel binnen de 5 werkdagen geleverd werd, dat werden er nu 9 werkdagen omdat ze deze bij de leverancier moesten bestellen (wat voor mij geen probleem was nu, maar mocht wel op de website duidelijker vermeld zijn)

Je word wel duidelijk door het hele proces op de hoogte gehouden, en als het artikel bij hun aangekomen is en ze gaan het versturen hebben ze mij persoonlijk gecontacteerd zodat ik eventueel al iets kon regelen. (omdat het nu buiten de 5 werkdagen was). Mijn rail (5m) was ook in 1 stuk aangeleverd terwijl ik dacht dat deze toch in de helft nog los ging zijn

Aan de Irismo 35 RTS werd een Nederlandse stekker bevestigd, deze kan niet gebruikt worden voor de Belgische klanten. Deze heb ik dan ook moeten omwisselen naar onze standaard (wij gebruiken voor de aarding een pensysteem en jullie 2 randklemmen aan de zijkanten) maar dit is ook echt het enigste wat ik kan bedenken.

Score voor Home Design Shops: 4.5/5
Irismo rail 5m