Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Laarhoven

Sinds augustus ingeschreven. Hebben 2x hulp gehad, toen vond de hulp de afstand naar Amstelveen te lang. Daarna nog 2x bericht dat er een hulp was maar de ene is nooit op komen dagen (zonder bericht) en de andere wordt toch 2 dagen voor aanvang afgebeld. Dus in 5 maanden tijd is het gelukt om 2x een hulp te regelen in Amstelveen.

Opmerkingen of tips

Pas als je zeker weet dat de hulp ook echt komt geef dan aan de client door dat er een match is, zodat je niet een paar dagen voor tijd hoeft af te bellen.

Reactie Home Works:

Beste heer/mevrouw Laarhoven,
Inderdaad erg frustrerend!
Wij ervaren dat net zo als u. Wij zetten ons in om een goede match te maken en tot twee keer toe haakt een hulp af. Dat vinden wij net zo als u gewoon erg vervelend. Voor u maar ook voor al onze pogingen waar we u natuurlijk niets voor in rekening brengen.
Wij doen ons best om klanten en hulpen zo goed mogelijk te helpen. Wanneer een van beide partijen ineens afhaakt is dat altijd vervelend. Helaas kunnen we dit niet altijd voorkomen. In uw geval hebben we dit ook zeker met de hulp in kwestie besproken.
Zodra we een nieuwe hulp hebben zullen we u daarvan op de hoogte brengen. U kunt dan zelf bepalen of u het wilt proberen.

Score voor Home Works: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Welke dienst heeft u ontvangen: huishoudelijke hulp