Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Door krapte in mijn regio duurde het vrij lang totdat er een hulp beschikbaar was. Ik ben hier wel altijd goed van op de hoogte gehouden. Mijn hulp maakt behoorlijk wat km per keer en nu werd een maand na start gevraagd of ik bereid ben een km vergoeding te betalen. Ik vind het vreemd dat dit niet op voorhand besproken wordt. Ik ben dan ook niet bereid deze te betalen. Vervolgens heb ik hier niets meer op teruggehoord.

Opmerkingen of tips

Een vaste coƶrdinator. Ik ben door verschillende mensen gemaild en gebeld. Soms ook wat rommelig, omdat het niet leek of communicatie op elkaar afgestemd was en ik soms 2 keer een zelfde soort bericht kreeg.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw,
Een hulp kan bij Home Works aangeven wat zijn/haar verdiensten moeten zijn. Wij proberen klanten en hulpen bij elkaar te brengen en te houden op een manier waarop beide tevreden zijn. Als een hulp in welke situatie dan ook aangeeft dat deze een ander tarief of vergoeding wenst dan zullen we dat bespreken met u als klant. U heeft het recht om nee te zeggen net als de hulp. Als het geen match is dan zoeken wij gewoon verder dat kunt u van ons verwachten. Fijn om te lezen dat u erg tevreden was over de hulp zelf.

Score voor Home Works: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welke dienst heeft u ontvangen: Schoonmaak