Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Heimen Hooijer

Wij hebben inmiddels een klein jaar een huishoudelijke hulp via Home Works. De hulp is prima!
De communicatie over het contract met Home Works kon beter. Ik heb een aantal opmerkingen gemaakt over de juridische kwaliteit van het contract en de Algemene Voorwaarden. Daar heb ik nimmer een reactie op gehad. Gekwetste trots dus van mijn kant. Verder gaat het wel goed tussen Home Works en mij.

Opmerkingen of tips

Het was voor ons teleurstellend dat voor de vakantie van Adriana Gaviria gevraagd werd of wij vervanging wilden. Wij wilden de helft van de tijd graag vervanging en in de weken dat er geen vervanging was zouden we zelf het een en ander in huis doen. We hebben aangegeven dat we flexibel zijn in de dagen en tijden dat de vervanging zou komen. Uiteindelijk hebben we in de laatste week een vervangster gehad die op het laatste moment werd aangekondigd. Dit kan beter als de organisatie van het bedrijf goed is. Kijk daar dus naar.

Score voor Home Works: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welke dienst heeft u ontvangen: Huishoudelijke hulp gedurende twee uur per week op...