Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

nadia tong

Mijn ervaring is redelijk positief.De service is beter geworden.Minder tevreden ben ik dat de uitbetaling van salaris lang duurt.

Opmerkingen of tips

Ik vind dat de service van Homeworks goed verbeterd is.Ik ben zeer tevreden dat klant en huishoudelijke hulp voortaan via onze login agenda onze afwezigheid en wanneer we terug komen zelf kunnen regelen.Wat ik ook een verbetering vind is wanneer Homeworks een nieuwe klant heeft er gemakkelijker antwoord gegeven kan worden via de login of de huishuidelijke
de nieuwe klant aanneem of niet door een simpele tik op de knop.

Ik heb een tip:Het lijkt me handiger dat huishuidelijke hulp en klant via een profiel elkaar kunnen vinden via homeworks.En dat er in de profiel ook meteen staat wat de hulp voor uurtarief rekent en wat voor huishuidelijke taken hij/zij wel of niet verricht en of de hushuidelijke wil werken of de klant wel of niet aanwezig is.En de klant kan in zijn/haar profiel vermelden
wat zijn wensen zijn en wat voor bedrag hij/zij willen betalen.Als er interesse is kunnen klant en hulp op elkaars profiel
reageren en dan een intake gesprek houden om te kijken of er een match is.

Wat ik een min punt vind van home works is dat de uitbetaling te lang duurt dit mag wel wat sneller.

Score voor Home Works: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Welke dienst heeft u ontvangen: